Jumat, 17 Juni 2011

Pegal Leher Pertanda Tuhan Murka


Bang, pegel leher tu pertanda Tuhan lagi murka ma kite bang!
Gimana ceritanye bisa begitu?
Tuhan kan lebih deket dari urat leher

Trus gimana ceritanye ma pemabok?
Tuhan tetap murka lah bang ma orang kayak gitu

Lah tu orang kan jarang pegel leher tapi sering pusing kepala?!
Kepala ma leher tu kan masih deketan bang!

Darimane lu yakin lu sendiri punya urat leher?
Waktu abang nyuruh ane ngangkat ember gede, keliatan kan urat leher ane?

Tuhan nyebut2 "urat leher" itu biar lu paham gimana cara ketemu Dia
Pake kaca?

Tuhan tu sangat dekat tapi kagak bisa dilihat langsung ma mata kite
Ane ngarti! seperti ane kagak bisa ngeliat leher ane sendiri ya bang?

Nah entu dia!
Trus Tuhan ngapain deket-deket gitu bang?

Gua ada di depan muka lu, tapi lu nyuruh orang minta rokok gua
Wah bego itumah bang! haha

Bener! Tuhan itu sangat dekat, jadi ngapain pake perantara
Nah klo ane mau minta sesuatu, trus gimana cara ngomongnya bang?

Ape lu pake pengeras suara klo ngomong ma gua?
Ya ntar klo abang dah bolot

Tuhan dah ngarti sekalipun tidak keluar dari mulut kite
Jadi Tuhan bisa baca hati kita ya bang

Bener! niat buruk atau baik, Tuhan dah tau lah
Klo begitu Tuhan tau niat ane sekarang mau ngutang ke abang ya?
Ya iya lah, Tuhan juga tau niat gua kagak ngasih pinjaman ama lu pade !!!